Dec 18, 2008

[ B.o.w.l.i.n.g] with beloved cuzens!!

Dear readers,
P.e.a.c.e to all

Alhamdulillah tepat jam 2.50ptg permainan bowling kami pun bermula. Kami memilih destinasi Ole~Ole S18 S.alam sebagai pentas kami beraksi.hehe..bukan pentas untuk menyanyi atau choral speaking tuu.. tapi bowling centre laa.. Kami berenam bersetuju untk menggunakan satu lane jer. Awal permainan menyaksikan aku di tangga teratas..(hebat gaks aku yer~astaghfirullah riak la pulak) tapi di akhir permainan menyaksikan aku terumpas di tangan mereka2 yang lain. Dan realitinya bro aku (sulaiman) yang paling hebat sebenonye..akhirnya aku dapat terima kenyataan dgn hati yg terbuka. Jadi jgn riak sgt kain kali yer (i'm reminding myself~)

Bro Sulaiman-hebat beraksi di gelanggang bowling!!

Adik ku yang lg sorang tak ikot. Excited sgt dapat duk umah sewa. Ape yang best pun tak taulaa.. cume kakak ingin berpesan, jaga diri baik2, pengaruh rakan sebaya memang amat kuat. Jadi diri sendiri harus kuat iman..

Berbalik kepada bowling game. Kami bermain 2 permainan. Round first ade yang bersemangat dan ade juga kurang bersemangat. Ape2 pun just do yer best! Aktiviti sebegini dapat mengeratkan ukhuwah juga.



'Ala kulli hal..kami semua dapat pengalaman berharga. Alhamdulillah~
Lain kali kita boleh ajak ramai2 lagi kan..fulus kene ade laa..No Money No Talk!!hehhe

Ws.

No comments: